Veel gestelde vragen/ FAQs/ Tips:

1. Welke videosoftware wordt er gebruikt? Wij werken standaard met Teams of Zoom, maar net welk platform het meest bekend is binnen uw organisatie. Voor beide videoplatformen is het niet nodig om iets te downloaden, wel zo gemakkelijk. We kunnen ook met andere software werken naar uw wens, bijvoorbeeld WebEx. Wij bezitten de licenties nodig voor grote groepen!

2. Als ik de borrelpakketten bestel, zit de bingo show er dan al bij? Jazeker! Bij al onze borrelpakketjes (vanaf 35 man) zit de show erbij! Bij kleinere groepen neemt de prijs persoon evenredig toe. 

3. Kunnen wij ook vooraf de bingokaarten krijgen zodat we zelf borrelpakketten kunnen maken? Jazeker, wij kunnen u de bingokaarten in pdf toesturen, zodat u deze gewoon kunt printen en in de pakketjes kan stoppen. 

4. Hoe werkt het met de bingo-kaarten bij een Bingo only show? Wij maken standaard gebruik van een zeer gebruiksvriendelijke online bingokaart, welke uniek is per deelnemer. Het is zoals aangegeven in vraag 3 ook mogelijk om de bingokaarten vooraf in pdf te ontvangen.

5. Stel ik heb last minute een paar extra deelnemers, kunnen zij nog meedoen? Jazeker, geeft ons gewoon door.

6. Hoelang duurt de disco bingo show? Ongeveer 60 minuten, maar we houden rekening met een uitloop tussen onze boekingen. Het is altijd mogelijk een voorwoord te doen! Tip: onze ervaring is dat een online event van maximaal 1,5 tot 2 uur (inclusief voorwoord, bingo en naborrelen) het meest door de deelnemers wordt gewaardeerd.

7. Kan de disco bingo show ook in het Engels? Yes! Alles kan ook in het Engels gepresenteerd worden. 

8. Hoeveel rondes worden er gespeeld? Standaard worden er 3 rondes gespeeld (1 rijtje alle richtingen, 2 rijtjes alle richtingen, volle kaart). Tips: je kunt het programma aanvullen met bijvoorbeeld nog een competitie voor de best geklede deelnemer (stemmen in de chat) of een loterij. Wij kunnen dit ook voor jullie hosten en ondersteunen door alvast lootjes in de borrelbox te doen. 

9. Ik zie op de foto's iedereen met die leuke achtergronden in de videosessie, hoe werkt dit? Wij sturen jullie vooraf de achtergronden + instructie voor het instellen door! Geen ramp als het niet iedereen lukt, dit geeft al snel sfeer! Uiteraard zijn de achtergronden themaspecifiek! Meedoen kan via de laptop (voorkeur), maar ook gewoon met je telefoon!

10. Hoe werkt het met het versturen van de pakketten? Wij zijn AVG proof. Wij ontvangen graag vooraf de adressen in onze template en alle pakketten worden middels DPD/DHL snel thuisbezorgd. De pakketten worden op tijd verstuurd, zodat iedereen kan bingo-en en kan borrelen. Buitenland: Wij kunnen binnen Europa onze borrelpakketten ook versturen, of uiteraard een Bingo Show only verzorgen voor uw remote teams. Vraagt u ons naar de mogelijkheden! 

11. Wat is de minimale afname van de bingo show? Bij bingo+pakketten hanteren wij een minimum van 35 deelnemers. Bij kleinere groepen brengen wij een toeslag in rekening i.v.m. de vaste kosten. Tip: nodig ook de partners van de collega's uit. Bij de bingo-only show geldt een starttarief van EUR 395,- ex. BTW (hiervoor mag je tot 30 mensen laten deelnemen). Is er ook een maximum? Binnen Zoom kunnen wij tot 1000 personen en binnen Teams tot 600 (in een dubbele sessie). Met Webinar software/Youtube kunnen wij tot een oneindig aantal gaan!

12. Kan ik de disco bingo show ook boeken voor familie en vrienden? Jazeker, dit kan vanaf EUR 430,- (EUR 395 + 9% BTW). Hiervoor mag je tot 30 deelnemers uitnodigen. We kunnen zelfs binnen 24 uur voor jullie klaarstaan als de agenda dit toelaat. Leuk zo tijdens de avondklok, beschikbaar in de weekenden en avonden. De bingokaarten kunnen gemakkelijk via Whatsapp worden gedeeld met alle deelnemers. Kies een leuk thema zoals het Foute uur, Aprés-ski of Disco!

13. Mogen we zelf de muzieklijst samenstellen? Jazeker, dit kan bij groepen vanaf 50 personen kosteloos en anders tegen een kleine vergoeding. Zo kunt u het event helemaal naar uw eigen wensen invullen.

14. Kunnen jullie ook bij ons op locatie komen? Jazeker, zo zijn wij ooit begonnen. Ons concept is ideaal voor een 'sit-down' evenement, tijdens de borrel, na het diner of als party starter! Meer informatie kunt u vinden onder OP LOCATIE

15. Ik wil alleen die leuke borrelpakketjes bestellen, kan dat? Jazeker, kijk op  https://thuisborrelpakket.nl voor alle mogelijkheden!

16. Stel de situatie veranderd en ik wil de boeking annuleren. Is dit mogelijk? Wij begrijpen de huidige corona problematiek en dat de situatie altijd kan veranderen. Stel u wilt liever toch voor een live event gaan en u wilt de boeking annuleren, dan stellen wij ons flexibel op. BINGO ONLY: U kunt de boeking kosteloos annuleren tot 5 werkdagen voor het event. Hierna brengen wij minimaal 20% van de kosten in rekening, tenzij u het event verplaatst, dan rekenen wij geen kosten. BINGO + BORREL:  U kunt uw boeking inclusief borrelpakketjes kosteloos annuleren tot 10 werkdagen voor aanvang van het evenement. Tussen de 10-0 werkdagen brengen wij enkel een vergoeding voor het inpakken van de pakketjes en planning in rekening van 20% van het factuurbedrag, tenzij de borrelpakketten al zijn verzonden. Alleen in dit geval zullen wij u de kosten van de borrelpakketten en verzending in rekening brengen. 

Vraag vrijblijvend een OFFERTE aan.

Lovende reacties van klanten:

'Het voelt als een echt avondje uit'  (WZH - 25 deelnemers)

'We hebben veel positieve berichten ontvangen, dus het concept was zeer geslaagd! Dank ook voor jullie' (Menzis - 260 deelnemers)

 'Het bier is op, waar gaan we heen?' (Gemeente Den Haag - 30 deelnemers)  

'Ik heb in tijden niet zo een gezellige tijd gehad' (Stichting Anton Constandse - 80 deelnemers)

'De Disco borrel van gister was ontzettend leuk! Het is gezellig verlopen en heeft iedereen genoten" (Nationale Postcode Loterij - 140 deelnemers)